arzumasal Şuan 37+0 kizlar Perşembe günü 2. Sezeryanimi olacağım inşallah kızımda ağrım çok oldu toparlanmam zaman aldı 2. Sezeryan ilkine göre nasil oluyor çok korkuyorum 😔👼🏻
Beyzabuglem arzumasal bende 18 gün önce 2 sezeryanimi oldum spinaldi çok kalay geçti 30 dk sürdü hatta eşim.ne çabuk geldin dedi 😊
Ervasevgi arzumasal bende 37 gün önce ikinci sezeryanimi oldum bence daha kolay çünkü zaten tecrübe var ve ne kadar ayaklanirsaniz o kadar kolay geçiyor ağrınız olsada yatmayın saat başı kalkıp odayı turlayın ve karnınızı elinizle destekleyin korkacak birşey yok inanın 😊