esras Doğurmak istiyorum ama bir taraftanda demek daha vakti var diyorum ama doktorum yüzünden beklemedeyim en son perşembe günü gittim aniden gelebilir dedi ama yok😱 gelmiyor.. yavrumu kucağıma almak istiyorum artık🙃
deletedmom23 esras kaç haftalıksın canım bende 37. Haftadayım zamanı gelince sağlıcakla doğsunlar inşsşlah
deletedmom26 esras zamanı gelince oluyo hiç merak etme bende de tık yoktu 39+6 da bi anda sancılarım başladı bol bol hurma ye ve yürüyüş yap en önemlisi dua et🤗
Bernaaa 36+4 düz bizde..valla ben bile doğurmak istiyorum artık😇😇çok şükür ağrım yada bi rahatsızlığım yok ama kızımı bir an önce sağlıkla almak istiyorum kucağıma...çok heyecanliyim..tam 14 gün sonra sezeeyanla alcağım kucağıma nasip olursa..ama zaman geçmiyor sanki🙈🙈
deletedmom23 esras hadi inşallah hayırlısı ile doğar. Benim ilk kızım tam 42 haftalıkkken doğdu annesinin karnını pek sevmiş o da zorla çıkardık valla inşallah bu fazla bekletmez beni
deletedmom26 esras zamanı var demekki normal Doğum ise 40 haftaya kadar yolu var benim benim de tam 40 haftamı doldurduğum gün sancım başladı