Hamileligimin basinda annem de gecirdi, ayni evdeydik. Her gun evi supurdu sildi. Oturdugu koltuga ortu serdi, surekli ortuyu yikadi ve koltugu sildi. O koltukta yatti, carsaflarini her gun posete koyup agzini bagladi. Kiyafetler de ayni sekilde makineye girmeden posette uc gun bekledi sonra 60 derecede yikandi. Dermatolog eczanede kukurtlu ilaclar yaptirdi, onu kullandi ama.gebelikte kullaniliyor mu emin olamadim, bir doktora gozukmenizde fayda var. Bu arada esinize ve evde yasayan diger kisilere de ilac baslanacak. Gercekten yorucu ve yipratici bir surec. Ama annemin uc haftada gecti, korkmayin sonu var yani. Cok cok gecmis olsun.