Asli09 Bir gün burada biri yazmıştı ki içimde bebek olduğuna inanamıyorum. Sanki doğduğunda bebek cikmiycak gibi içinden. Bende şuan öyleyim,insan görene kdr inanamıyor galiba. An itibariyle 40+0 olduk. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Hayırlı zamanda gelsinler de inanalım 🙈🌹🌹