17+3 deyim. İlk gebeliğim. Kızım olcak. Dün kontrolüm vardı. Doktorum kahvaltıdan sonra uzan kendini dinle hissedersin belki dedi. Ama damar atması gibi bişi bile hissetmiyorum 😄 yani 20. Haftada hala hissetmeyenler yazıyo burda. Çokta beklentiye girmiyorum ben o yüzden. Bence daha erken olduğunu düşünüyorum