Berivan_bayar65 benim de haşimato olduğumu öğrendim hamileliğinle birlikte. Haşimato da hipotiroid. hemen özelde dahiliyeye gittim ultrason çektirdi ilaç verdi 25 gün sonunda 7.23 ten 3.10 a düştü. Tabi bu arada ben endokronilojinin alanı olduğu için hemen dahiliyeden kendimi yönlendirdim ve özellijle burayı çiziyorum!!!! Randevu vermiyorlardı bakın ben hamileyim ilaç kullanıyorum bebeğim için önemli !!! Diye özellikle belirttim ve o gün muayene oldum. 1,5 düzeyine gelmedği için ilacın dozunu artırdı endokrin doktoru 1 ay sonra tekrar gidicem. Lütfen ihmal etmeyin aklınıza kötü şeylerde getirmeyin ama lütfen ihmal etmeyin. Sülıkla sıhhatke kucağınıza alırsınız inşaallah 🌸