hamileana 26ile 30 arası en rahat hareket ettikleri haftaymis canim yerleri bölmüş çünkü 31 den sonra daralmaya başlıyormuş hareketleri o haftalar ki kadar olmadığı için bize az geliyormuş doktorum söyledi ,tabi sen yinede içine sinmedi için doktoruna danış canim