Elifbc sezaryan olmuş olarak canm yani ben spinal oldum yani tbiki illa agrı oldu ameliyattan sonra ama dayanılmıck gibi değildi adet sancısı kadar gibi tabi agrı kesiciler vuruyorlar onlarlamı okdr hafifledi bilemiyorum veya kişiden kişiyede değişiyor olabilir acı hissi yani kolay toparladm çok şükür ilk 3 gün ağrılı geçiyor 4 gün yavaş yavaş iyi oluyorsun sadece kalkarken yani ani hareketlerde acı oluyor birde öksürmemeye hapşurmamaya elinden geldiği kdr çok dikkat et ben bilmedm söylemediler öksürdügüm an öle bi acının tarifi yok diyebilirim ağladım dikişlerim çok acımıştı ama yani uyarmak istedim canm hastaneden hastaneye değişir mi bilmem ben 1 gün kalmıştım doğumun ertesi günü hemen taburcu oldum sütüm geldi ama öle ağım şahım bi süt yoktu ama bebeğim hemen emememişti mama takviyesi vermiştim Umarım güzel geçer canm hayırlısı olsun şimdiden bebişin💕