nunis2812 Kızlar kaşıntı ve sarı akıntı şikayetiyle gittim enfeksiyon mevcuttu zaten doktorum bu fitili yazdı daha önce kullanan var mı 11. Haftadayım prospektüsünde hamilelik için önerilmez yazıyor şuan çok endişeliyim üstelik az önce ilk dozunu kullandım
Candice07 nunis2812 Kadın dogum doktorun verdiyse tabiki de kullanmalısın. Yoksa bile bile neden versin.. Hemen hemen bütün ilaçların içerisinde hamilelerin doktor kontrolunde kullanması gerektiği yazar.
Selviinurr nunis2812 9 haftalikti. Doktoruma güveniyorum ben onun için ne dediyse yapıyorum Allahın izniyle bisey olmaz inşallah yoksa hiç durulacak gibi değildi
Prensesim3 Banada verdi ben kullanmadım ama kullanacağım sadece biraz daha zaman geçsin istedim bebek küçük diye 3 Aydan öncesine önerilmiyor yazıyordu galiba yanlış hatrlamıyorsam