eda2242 Kvsr-klm bülent serdar san’a gidiyorum şuan çok memnunum doğumuma az kaldığı için her hafta gidiyorum çok iyi ve bilgili bi doktor 99 yılından beri gebzedeymiş öncesindede gebze tuzla civarı birçok hastanede bulunmuş 🤗
Saruhanvemetehaninannesi_ Bende Bülent hocamda doğum yaptım çok memnun kaldım pişman olmazsınız hanımlar gecen hafta da doğum sonrası 40 kontrolüne gittim çok memnunum doktorumdan ilgisinden