RH38 🤩 hamileligin balayi 2. trimester diyolar ama ben hic balayi yasamadim insaallah su son zamanlari kolay atlatiriz. ☺️ hayirlisi ile herkes saglikli bir sekilde bebegini kucagina alsin💝
Hanife_ikranuR Mhr13 bilmiyorum ki ben sezeryan olucam büyük ihtimal ilkde sezeryandi onuda 39 haftalıkken aliyolarmis sanırım 27mayis oluyo hesaplarken
Mhr13 Hanife_ikranuR benimde son adet tarihim 28 ağustos bebeğim tam 29+0 bugün. 1 haziran dediler ama doktorum mayısın 2. Haftasından itibaren hazırda bulun dedi hayırlısı olur iniallah cümlemiz için 🤲
Hanife_ikranuR Mhr13 benimde 27agustos 🙂 doktor demedi de 39 haftada sezeryana alırlarsa 27 Mayıs’a geliyor doğum sana mayısın 2. Haftasına mi sezeryan dedi doktor
Mhr13 Hanife_ikranuR bana doğum konusunda birşey demedi kuzum bebeğim ters hala daha zaten gününü beklerse doğum tarihi 1 haziran dedi. Sezeryan olursa falan birşey demedi