Redpepper ben dolap uygulamasından aldim satıcı almis kullanamamış pek elektirikli baya uyguna geldi sterilize de ettim hastane cantama koycam. Benm okuduklarima göre her bebek herkesin süreci farkli benm göğüs ucum pek yok emzirememekten mastit falan olmaktan korkuyorum o yüzden alıyım dursun dedim ilk dogumdan sonra bazıları süt kanallari tıkalı oluyormuş bi pompadaki güc yenidoğan bebekte olmuyormuş bebeklerin cene refleksi güçlenmediği icin cekip açamıyormuş kanallari o yüzden ememediği icin sarılık olan bebekler de çok bunlari dinleyince ben aldim ama dedigim gibi bazi kadinlarda hic gerek olmuyormus iste yasamadan bilemeyiz