EymenAli21 elcn4139 ayyyy bende bende öyle geceleri oluyo hep akşam yemeğinden sonra basliyo ne uyku ne yatabiliyorum sanki iğne batirsam patliycak gibi çok rahatsız oluyorum zor nefes alıyorum özellikle yatınca bu yüzden 🙈🙈🙈
Kamaynu01 elcn4139 25 haftaligim bnde ama bn de o sekildeyim karnim cok buyudu boyle.nefes bile alamiyorum bazen
irorkay EymenAli21 ya ben de 20.hafta içindeyim karnım bir anda büyüdü. Yemekten sonra hele nasıl şişiyor semsert oluyor. Normal demi ya? 🤦🏼♀️🤣
Miracefem Yasmink ben de aynı durumdayim suyum 3 kat fazlaymis karnımı tasiyamiyorum sıvı fazlalığından patlamak üzereyim adım bile atamıyorum karnimi alttan tutarak yürüyorum 🙄
EymenAli21 irorkay benim de karnım çok büyüdü aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum inan nefes alamıyorum akşam.yemegi sonrası ben iptalim Allah yardımcımız olsun canım valla🙈
Cigdem7 Bende 28 haftalığım şişkinlik olunca bende evde geziyorum hep ama benim çok boğazım kaynıyo artik geceleri uyuyamiyorum geçmiyo :(
Miracefem Yasmink 37 haftalık olduk. Doktor 38-39. Haftada bebegi alacağını söyledi Su fazlaliginda 40 i beklemiyorlarmis