VisaliNur Sol kasıkta hafif bir şişlik ve şişliğe göre yoğun bir ağrı. Daha önce yaşayan oldu mu acaba.?
Havva- VisaliNur ben gebeligimin ilk başında çok kasık ağrısı cektim sol kasık sis yoktu ama sertlik vardı sonralardan geçti
Mom726272 VisaliNur postunu martta açmışsınız bende kasık varisi yle uğraşmaktayım doktora henüz gidemedim sizin şişlik devam ediyor mu
Havva- VisaliNur yok gitmedim ozellikle ağrım için gitmedim ama her ay kontrole gidiyordum bebeğim sağlıklıydi şükürler olsun o yüzden ağrıyı çok umursamadim