Esra0743 Bugün kanamam geldi az hastaneye gittim 1.5 cm acilmam var denildi hastanede nst çekildi sancı görüldü az ama sezeryan doğum akciğeri için iğne yapıldı sancılar cogalirsa hemen tekrar gelmem istendi başına gelen varmı yardim
Handncal Esra0743 dikkatli ol cnm doktorun zaten erken doğum riskine karşı progestan vermiştir bu şekilde başlayıp 36. Haftaya giden var stres yapma