Brlhzl 25 haftaligim senin haftandan bu zaman kadar hep bel sırt kasık ağrısı çekiyorum bazen zor adım atıyorum genelde magnezyum eksikliğinden oluyo ama bende öyle bişey yok yorum yazan arkadaşın dediği gibi rahim kasılması falanda yok vücut yapımdan kaynaklanıyo muhtemelen bide bebek büyüdüğü için ben 45 kiloydum doktor bide bana vücudun kaldırmıyo demişti dik oturmaya çalış beline yastık koy boşluk kalmasın oturduğun ya da yattığın yerse 5 dk da bir kıpırdan pozisyon değiştir muz ye kısa yürüyüşler yap bi de hamilelik egzersizleri var esneme hareketleri internetten bak belini zorlamadan yavaşça döndürüyosun o da iyi gelir.Mesela arkadaş progesteron yazmış ya o konular hakkında çok bilgim yok söyledikleri doğrudur ama bana doktorlar en ufak şeyde progesteron veriyormuş gibime geliyo başka platformlarda da okuyorum herkes onu kullanıyo düşük olmasını engelleyen bi ilaç şiddetli karın kasık bel agrisina bile onu veriyolar ben çok şiddetli bi şekilde yaşıyorum onları ve bazen rahmimde çok kasılıyo ah diye kalıyorum ilk aydan beri ama çok şükür düşük falan bişey olmadı belki doktora öyle anlatsam banada verecekti bence bi kanama olmadan ultrasonda bebek düşük pozisyonunda yani duruşu aşağı görünmeden o ilaç verilmemeli hatta kimse kanama olmadığı sürece korkmamalı. Doktorla konuştuğunda progesteron derse başka bi doktora daha danışarak al derim bana denmiş olsaydı öyle yapardım