Cansu-81 Ah kuzum canını sıkma bende ilk bebeğimi kaybettim 8 haftada bırak belirti gitmesini 1 ay içimde ölü kalmış bende tek bir belirti yoktu bebeğimin öldüğüne dair .ne kanama ne başka bir şey o yüzden kalbini bozma eğer nasibi yoksa rıskı yoksa biz istediğimizi yapalım istersen 9 ay yatalım gene olmaz . Ben ilk bebeğimi covitten kaybettim kendimi suçladım benim yüzümden oldu ben buldum virüsü diye ama benim yavrumun ömrü yokmuş ki … dayanamamış cennet kuşum o yüzden belirtilerine bakma bende gebeliği bulantısız geçirenlerdenim bizim için anlaşılması daha güç oluyor ama emin ol iyi düşün iyi olsun onunla konuş ayet el kürsi oku 7 defa yavruna yavrun için sadaka ver bismillahillezi la yedurru maismiu şey ün fil erdi vela fissemavi ve hüvessemiul alim 7 kere oku üfle bebeğine