Klc Yeni hamile olanlar beta hcg kaç adetin kaç gün geçip öğrendiniz ben adetime 3 kala test yaptım 312 çıktı
Esmay Klc adetime 1 gun kala 24 cikti gec dollenme olabilir miş yarn tekrar kan verecegim . InsAllah saglicakla aliriz kucaklarimiza hayrli olsun
Glbnpk Adetim 5 gün geçince 256 çıktı. Ama adetim düzensiz olduğu için belki de o gün adet olmayacaktım emin olamıyorum. Geç döllenme dedi doktor.
Klc Glbnpk rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin benimki erken mi döllenmiş o zaman
Klc Glbnpk aynn 26 doktor çağırdı gidecem kese görüp sonrada kalp atışını inş rabbim isteyen herkese versin amin😊benimki 3 yıl olmadı gerçekten zor yokluğu
gunesveguney Klc ayyyy bizim randevumuz da 26 sında :))) 3 gün önce keseyi gördük ama bebek görünmedi 26 sında tekrar gidicez bizde
Klc rabiaksoy doktora gittin mi kese ne zaman oluşacakmış bu arada hayırlı olsun rabbim kucağına almayı nasip etsin
rabiaksoy Klc teşekkür ederim kan tahlilinden 3 4 gün sonra gitmiştim kese vardı suanda 7 haftalik olmak üzereyim
Klc gunesveguney zaten keseyi gördükten sonra 1 hafta sonra çağırıyorlarmış kalp atışı için kese oluştuysa kalp atışı da oluşur inş 😊
Aloneanqel Klc adet olacağım gün beta vermiştim 46 çıkmıştı. 1 ,5 hafta kan verdikten sonra 1390 ı görünce diğer haftaya randevu almıştım kadın doğuma. Keseyi görmüştük canım 🙏🏻 5+ larda
gunesveguney Klc keseyi be yolk sacını gördü ama benek görünmedi inşallah 26 sında hem bebek hem kalbini görürüz
derindemir Klc aslında yüksek değil.mesela sizin adete 3 kala 300 lerde çıkmış .benim adet günüm 653 çıktı.yani sizinde adet gününüz betanız benimki gibidir.2 günde bir 2 katına çıkıyor
derindemir Klc doktorum bu arada ikiz olabilir dedi ama sanmam.eşimde de bende de hiç ikiz yok sülalelerde🤷🏼♀️😃