mrsflowers evet bende memnunum bugüne kadar bi sıkıntı yaşamadım doğumumda orda olcak az kaldı, bugüne kadar birçok farklı doktoruna muayene oldum her seferinde bazen aynı doktor denk gelmiyor çünkü benim gittiklerim Demet Acar Sayım , Alime Dilayda Uzun, Zeynep Nesibe Işık, İsmail Alay, Emrullak Akay, Adnan Şar bunlar en memnun kaldıklarım hatta bugünde hastanedeyim kontrolüm var