Nsbfn detayli ultrasonda iyi bi doktora gidip sıkıntınızı söylerseniz (zaten ikili tarama sonucunu da istiyorlar) o cok ayrıntılı inceliyor. Mesela parmak bogum yapısı bile göstergeymiş. Eko’ya bakılıyor, o bir göstergeymiş. Bununla birlikte pek cok kriter var. Ayrıntılı ultrason icin benim doktorum kan testinden bile daha önemli demişti somut veriler olduğu icin, inşallah normal cıkar bebişinizin tüm değerleri 🙏