ESMANY ben kadin doğuma randevu aldım kırıkkaleden, kadın doğumcu girişimi yaptı radyolojiye sevk etti, radyoloji gün verdi 25nde gel dedi, kadın doğumcu da detaylidan çıkınca direk yanımıza gel sonuçlara bakalım dedi. Hastaneyi ara bi sor istersen yine de🙂