citlenbigim2212 Arkadaşlar 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim bebeğimin kesesi hangi hafta ultrasonda görünür ve izmirde hangi hastaneye gidiyorsunuz tavsiye verir misiniz?
41esra citlenbigim2212 İzmir’de yaşamıyorum canım bilmiyorum ama 4 5 haftadan sonra görülür şu anda da vajinal muayene ile görülür ama daha gitmediysen 6 hafta sonrasını bekle istersen hem kalp atışlarını da duymuş olursun 🥰
Cutepregnant citlenbigim2212 acele etmeyin zamanını bekleyin görülmez muhtemelen o zaman da stres olursunuz. Aklınıza başka seyler gelir. 5haftalikken gidin direkt
Su1985 citlenbigim2212 ben 4 haftam bterken keseyi görmüştük canım bende izmir de yaşıyorum medikal park’a gidiyorum doktorum da Volkan Emirdar🌸 çook çook memnunuzz💕
citlenbigim2212 41esra ben şuana kadar doktora gitmedim sadece 2 güne bir özel hastaneye gidip kan veriyorum sağlıklı bir şekilde kanım artıyor mu diye o zaman ben 3 hafta sonra mı doktora kontrole gideyim
citlenbigim2212 Cutepregnant yani 2 hafta boyunca bekleyim 5.haftaya girdiğimdr mi dokyora kontrole gideyim