sgulaksoy Kızlar sağ göğüs kafesi kemiğinin tam bittiği yer sürekli ağrıyor ve o hizadan sırtıma vuruyor neden olabilir ? Yaşayan var mı?
Senayyalcin sgulaksoy Aynı şekildeyim bende bebek makat gelişli olabilir veya sağ böbreğiniz de büyüme olabilir ikisinden biri beni sadece bu göğüs altı ağrısı mahvetti kaburgam batıyor sanki
Bahardas23 sgulaksoy canm aynı sıkıntıyı bende yaşadım anlattığın yer safra kesen büyük ihtimal taş vardır bende 28 haftalıkken hastahanede yattım çok zor birşeyde yapamiyorlar
Nursoylerr Benimde öyle ne yapsam geçmiyor yarın kontrol üm var gidip sorucam 29+3 teyim bide sürekli bebeğim oraya vuruyor çürüttü oramı sağolsun 😄
Sibelezgi sgulaksoy kac ayliksin canim.ben 30 dan beri yasiyorum agriyi bebegim kafasi orda sag gogis altim ve sirtima vuruyor 37 oldum hala agriyo
Beren05 Birbirinizi boşuna endişelendirmeyin lütfen. Bebek hareket ediyor tabii ki kaburgamızda baskı hissedeceğiz. Endişelenmeyin ama ilk kontrolde doktorunuza da söyleyin. O da muhtemelen normal diyecek
Birileri sgulaksoy ben de aynısını yaşıyorum bı kaç haftadır. 36 dayız sırtını dayamış kaburgama makat geliş çok ağrıtıyor doktor normal dedi o yüzden endişelenmeyin 😊