Burcum 70 üzeri zaten doğum sancısı başlamış diye yorumlanıyo aralıklarına bağlı diye okudum ben . Bugün en fazla 47 çıktı benimde. Bahsettiğin en düşük aralıkla o en yüksek verdiğin değer çok alakasız. Netten de bakarsan görürsün. Bi yanlışlık olmalı