Alimm mete sarıözkana ama şuan çok üzgünüm ki memorial da ve ora epey pahalı😖😖😖 yeşim işleğene gidiyorum şimdide kuzenim hastanede ebe doğumlardaki kiloyla ölçümlernin doğru olduğu söylüyor epeyde deneyimli bi dr zaten inşaallah hayırlısıyla onda doğurucam💪🏻😆