Halaloy7 bende skolyoz olduğu için zorunlu sezaryen olacağım canım. gelişimi önde olduğu için ve zaten zorunlu sezaryen olacağım için doktorum 37+6ya gün verdi zaten 38 dolmuş olacak sorun olmaz dedi. 36+4de 3 buçuk kilo 52 cm di bebeğim 5.aydan beri hep 2 hafta önde gidiyordu gelişimi zaten. İnşallah sağ salim sorunsuz kavuşuruz🙏