ygmremre12 Herkese merhaba Ben 8. Haftamdayim ve inanilmaz bir gaz agrim oluoyor. suan bile uykumdan gaz agrisi sebebiyle uyandim. Oyle bir agri oluyor ki kasiklarima bicak saplaniyirmus gibi hissediyorum. sizde de boyle oluyor mu, normal mi bu durum?
eminenura ygmremre12 o haftalarda bende de olmuştu kuzu hatta 2 saat ağladığımı hatırlıyorum ağrıdan, 2-3 hafta sonra geçti. Allah yardımcınız olsun
ikizannesi24 ygmremre12 canım hamileliğimin ilk başlarında bende de çok fazla oluyordu hatta bazen olduğum yerde kalıyodum sancıdan kıpırdayamıyordum sonra geçti ama 11 12 haftadan sonra normale döndü ☺️
Ssvvvggii ygmremre12 Ayy hamileliğimin başında bende az çekmedim gaz sancısından allah kolaylık versın canım
ygmremre12 Bilmiyorum hic normal mi geldigi zaman cok kotu vuruyo agri. Bicaklaniyormus gibi hissediyorum dayanilmaz bir agri:(
Mervenurhmzgl Benimde ağrı oluyor rahatlayana kadar feci ağrı saplanıyor büyük tuvaletim geldiğinde de olabiliyor bizde 9+6haftalığız neden oluyo bende anlamadım
Mervesavas ygmremre12 bendede vardi doktoruma soledim ayni zamanda kabizlikta vardi kabiz olunca gaz olusumu artiyormus. Dogum sancisi gibi bas bas bagirarak sanci cekiyordum. Tuvalette defekasyon sirasindada ayni sekildi. Ruhumu teslim ediyorum saniyodum. Ilac verdi doktor cok sukur adet sancisina kadar dustu. Ona bile sukrediyorum. Beni benden alan sanci sizin haftalarinizda yasadim. Doktrunuza mutlaka soyleyin bu durumu
Simgedoruk ygmremre12 rahîm büyüdüğü için ilk haftalarda oluyor canım daha başlangıçtasin 🙂 bir süre sonra gecer dengeli beslenmeye çalış kabız yapacak yiyeceklerden uzak dur ve üşütme