elisamnlannesym ben o kadar korkardımki neredeyse bayılma noktasına gelir kasılırdım.Annem hemşire olduğu için birde dalga geçilirdi sen nasıl hemşire çocuğusun die🤦♀️ Şuan kollarım delik deşik mosmor haftada bir gebelik serumu alıyorum , tahliller.Her gün ise sabah akşam kan sulandırıcı iğne yapıyorum kendime karnım şiş ,mosmor ve yine her gün hastanede x2 ampul iğne oluyorum. Her şey ufaklığımı sağa Salim kucağıma almak için 🙏 inanın acısını bile hissetmiyorum artık…