19 yaşındayım ilk hamileligim severek ve ailemin onayi ile evlendim . Anne olmak uzun bi sure planlarimin arasında olmasa da supriz oldu guzel kızım 22 haftalik hamileyim . Kizlar benim gibi kucuk yasta hamile kalip anneligin ustesinden gelebilen var mi ? Bebegimi cok seviyorum ama biraz endiseliyim bakabilirmiyim diye . Hamilelik donemini bile cok zor bi sekilde geciriyorum suan kaynanam var ve genc ama yinede endişeliyim . Ya iyi anne olamazsam diye dusunuyorum sureklii tecrubelirinizi anlatirmisiniz