Zeynepelf hayır 8 aydır yapmadık hiç canım en son gittiğimde sordum dr dedi ki korunmasız olursa enfeksiyon kapma ihtimalin var evet dogumu başlatıyo ama risk almış olursun, korunmalı olunca da bi esprisi kalmıyomuş bizde alıştık yapmıyoruz 😂 siz de oluyor mu ?