Nnuurrr sezaryenmi normal mi daha karar vermedik orta boy valiz eşime eşofman terlik benim ve bebek eşyalarını çok rahat sığdırdım 😊 yiyip içeceğimize kadar rahat hemde bebeğe çok eşya aldım az alıcaktım çok olsa ne olcak dedim aldım valla 😁 pis pis dursun sevmem istemem titizim biraz temizlik konusunda her dk değiştirrim artık 😝😝😝