Arass__ Ahhh aynıyız. Bugun kontrolum vardi, ne acilma ne sanci hicbir sey yok. Dogum pozisyonu almis hersey normal, ama doktorumda 40 haftayi birkac gun gecebilir belki dedi. Bende beklemeyi biraktim artik ☺ Bekledikce gelmiyor bizim mart minikleri 😊 Arada vuran adet sancilari var onun disinda hicbir sey yok. Sali tekrar kontrol 40 oluyoruz bakalim