Merhaba arkadaşlar 39+2 hamileyim 39.haftada kontrole gittim doktor çatı muayenesi yaptı çatın normal doğuma müsait ama bebeğin başı çok yukarda dedi bebeğim 3600 gram olmuş böyle devam ederse 4000 gramı geçicek gibi 4 ü geçerse sezeryana alırız dedi napmalıyım kanala girmesi için . Bide iki gündür akıntım herzamankinden çok daha fazla oluyor bu bir belirti midir?