Sanemklcaydnz Aminerva1 paylaşıcaktım ama bebek durmafığı için yazmadım anca fırsat buldum buraya girmeye ama paylaşıcam canım
Esraakk Normal doğum suni sancıyla mı oldu. Bir de o kesi atma işi nasıl oluyor. Dikişler nasıl oluyor. Epidural istemesek durum nasıl oluyor. Kısaca özet istiycem galiba sizi de yormayım da
Sanemklcaydnz Esraakk ben devlette doğum yaptım canım çok memnun kaldım hastaneye gittiğimde 2 cm açıklığım vardı doktorum doğumu başlatalım dedi suni sancı verdiler ama kendi sancılarımda vardı sadece sancıları olgunlaştırmak için hafif veriyoruz demişlerdi
Esraakk Sanemklcaydnz Ya devleti özeli yok zaten. Sancıyı anne çekiyor yeterki Allah korkusu olan insanlara denk gelelim. Geçmiş olsun
Sanemklcaydnz Esraakk aynen sağolsunlar ebeler ve doktorum çok ilgilendi çok şükür kucağımda artık herşeye değiyor zaten kesi atarken hissedilmiyor
Sanemklcaydnz Deryadeniz evet canım dikişim var 8 de doğumhane bölüme alındım 12 buçukta kucağımdaydı suni sancı kendi sancıma eşlik etti yavaş düşük verildi
Sanemklcaydnz IlkMucizem_61 her şeyin bir zorluğu var bence sonuç güzel olduktan sonra doğum anına ayak uydurduktan sonra normal doğum daha iyi bence 🙂