Bugün doktora gittim 27+5 ama 30 haftalık olmuş 16 gün önde dedi normalde 1 kilo civarı olması gerekirken benim sipam 1,buçuk kusur olmuş, hele ben 16 kilo almışım diyetisyene git mutlaka dedi 🤪doktorumada çok güveniyorum bilgisine becerisine önceden aman yiyiyim diyordum da adam artık dur de kendine dedi 🤪 diyetisyene giden varmı nasıl bı yol cizdiniz hayatımda hiç gitmedim