Karpuz77 Haziran da doğum yapacağım ama kıyafetler ile ilgili bir sürü açıklama var sizce Haziran ayında çocuklar nasıl giydirilmeli ?
Aaaaayyyssssuuunn Karpuz77 bende ince pamuklu ama uzun kol aldım en azından 40ı çıkına kadar uzun kol giyer sonrası için kısa kol aldım
Bulut2424 Karpuz77 oğlum haziran doğumlu kırkı çıkana kadar uzun kollu hastane çıkışları giydi 2 aydan sonra yazlık tulum kısa kollu giydirdim
Ozlem-7-10-20 Bende Haziran’da Doğum yapcam inşallah hayırlısıyla genelde yarım kol sıfır kol zıbın aldım hastane çıkışı tarzı 4-5 takım aldım sıcak olacağı için kalın bir şey almadım pamuklu olmasına dikkat ettim. :)
Karpuz77 Ozlem-7-10-20 bebekleri kat kat giydiriyorlar genelde üşürmüş diye bide doğumdan iki ay sonra yazlığa gideceğiz illa uzun kollu falan gitmesine gerek yok heralde..
Ozlem-7-10-20 Karpuz77 ben uzun da aldım kısa da aldım ince penye battaniyeler aldım müslinler felan hava serin olunca uzun kol giydiririm kundak yaparım havaya göre değişir tabi ilk zamanlar tek zıbınla durdurmam canım
Ozlem-7-10-20 Karpuz77 ben uzun da aldım kısa da aldım ince penye battaniyeler aldım müslinler felan hava serin olunca uzun kol giydiririm kundak yaparım havaya göre değişir tabi ilk zamanlar tek zıbınla durdurmam canım
Senakezan Benimde haziranın 6 doğum gozkuyorr bende kısa da aldım uzunda aldım ama çok da yazlık almadım hep hastane çıkışı kundak müslin bez filan dengeler diye düşünüyorum kızlar bilemedim ama