melek1608 Merhaba, 30 haftalık hamileyim. 1 2 gündür bebek hareketlerin de ciddi azalmalar hissediyorum bunu yaşayan var mı acaba?
ilkannelikkk melek1608 bende 29 dayım aynısını yaşıyorum dedim acaba kan uyuşmazlığı iğnesinden mi korktum bi an
Seymakrpnr34 melek1608 cok normall iki gindr bendede ayniii gunu gununu tutmazz sert etme 29 haftalik bnimkide🙏
Mercimekmom melek1608 30 da benimde yavaşlamıştı her gün sağlık ocağında dinlemeye gidiyordum ama doktorum buraya gel bida öyle bişey olursa dedi
Seymassrioglu melek1608 30+6 yok bendede oluyor düzensizlikler sonra birden hareket fazlalığı yaşıyorsun merak etme ✌️