Dilara0 valla bizim ilk denememizde de olmamıstı. Hiç gecikmeyen reglim 10 gün gecikmişti. 11. Gün regl oldum. Ama o 10 günde kaç kez test yaptım Allah bilir. Diğer ay yine gecikme oldu. Dedim herhalde bu sefer tamam, 7. Gün 11. Gün ve 15. Gün test yaptım. Hatta 2 şer test ayrı ayrı farklı eczanelerden alıp, 15. Günde çift çizgi cıktı. Kendinden eminse gebelik yoktur belki de. 2 3 gün daha bekleyip tekrar yapsın bence.