[silindi] Nurcihn öyle mi ben hiç kullanmadım görmedim de bazıları cok küçük giyerken yırtılıyo fln yazmışlar da
Nurcihn [silindi] yok canım ben kullandım rahat ettim en büyük bedenini aldım zayifta olsam yani rahat oluyor hem sıkmıyor
bozkurt_19 Nurcihn bedeni büyük olursa yırtılma da olmaz ben L beden aldm şu an 73 kgdaym 33 haftadayız umarım dar olmaz
esraaa18 bozkurt_19 evet benim ikizlerim oluck bide kıyafetler iki katı koycam ev yakın zten eksik olursa gelir alır biri 😌
bozkurt_19 esraaa18 benimde evim çok yakın araba ile 5 dakka o yüzden fazla şeyde almak istemiyorum liste bi türlü yapamadım 🤭
bozkurt_19 esraaa18 yaa ne güzrk ikiz bende ikiz tekiyim çok güzrl bi duygu sağ salim alırsınz kucagınza inşallah ☺️
Linam6868 Nurcihn Çok güzel liste olmuş bende ne alacağımı bilmiyordum listenizi alabilir miyim ss ye🙂
zeynepbalci bozkurt_19 biberondan ziyade de çay kaşığı ya da şırınga ile alır mamayı ilk sütünüz gelmezse diye, meme reddi olmasın diye direk biberon vermek mantıklı gelmiyo bana
bozkurt_19 zeynepbalci bende öyle düşünüyorum şırıngayı hastane verir büyük ihtimal bi tane kaşık alayım yanıma 👍🏻
bozkurt_19 Beyzahezer 32+4 deyim canım geç bile kaldım gbii sürekli ne koycamı bilmediğimden erteledm ama bugün yapmam lazm erken doğum riskimde var 🤭
Beyzahezer bozkurt_19 bir kaç eksiğim var bu hafta sonunu tamamliycam insallah ondan sonra başlayayım kaç derecede yikadiniz bebek kıyafetlerini canim kusura bakma böyle soruyorum ama;)
bozkurt_19 Beyzahezer canım ben 30 derecede 1 saatlik programda yıkamadım dalin granül sabunla gayet memnunum 👍🏻