Kızlar nasılsınız.5 haftalık hamileyim bugün keseyi gördük 10 gün sonra bi daha çağırdı daha önce düşüklerim olduğu için çok stres doluyum sanki bir ben böyleyim gibi korkularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz🙈 Akıntı kasık ağrısı gibi belirtiler yaşayanlar var mı ? İnşallah güzel haberler duyarız çok kaygılı ve heyecanlıyım 😖