Mucizelerm benim hamilelik belirtilerim 7. 8. Haftada başladı. Ondan öncekiler ilaçların yan etkileri. Kasık ağrısı batması, iştah değişimi , göğüs şişkinliği , bunlar normal regl belirtisi gibi , tüp bebekte ilaç kullanımı çok fazla olduğu için , hormon takviyelerinden dolayı ilaçların yan etkileri oluyor. Onlar belirti denemez. Nasip Allahtan inşallah tutar , kendinizi yormayın.