ogrencianne35 Esrkr benim çevremdekiler yeni bebek arabalarından hiç memnum değil görünüş bana da çok kaba geliyor ben four baby marka alacağım
Seda-34 Esrkr henüz kullanmadım ama hakkında hiç olumsuz yorum duymadığım ve öok tavsiye aldığım joie markasını tercih ettim.
RabiaTtlyr Esrkr travel bebek arabasını önermiyorlar kullanış açısından kabin bebek arabası daha rahatmış ama bilmiyorum bende kararsızım 🤷♀️
baobei Esrkr biz Kraft onyx cabin bebek arabası aldık yanında armour modeli ana kucağı vardı. Hem cabin sistem hem de ana kucağı takılıyor. Travel gibi ama daha hafif ve kullanışlı 🥰