Umudumbitmedi asliiyorgunn Allah yardımcın olsun inşallah duyarsın bende 5 haftalığım 10 gün sonra çağırdı kalp atışına ama erken gbi geldi bana
Dilara0638 asliiyorgunn bizde 6+0ız haftaya çarşamba gidecez duymaya inşallah duyarsınız bizde duyarız 🤲❤
asliiyorgunn Umudumbitmedi canım beni de normalde çarşamba günü çağırmıştı gidemedim yarın gidecem inşallah bakalım 🙄
Deniz59 Umudumbitmedi bende 5+4 gittim ama sadece kalbinin attığını gördüm dinletmedi sesini zararlıymış şuan diye