Duyguozdemrr Eliffff evet doğum için canım 1 santim acikligim varmis doğal yolla daha fazla nasıl açabilirim diye merak ediyorum ilaç kullanmak istemiyorum
EcemGltekin Benım de yok hala açılmam 38. Haftadayım bende aynı sorunu yasıyorum normal dogum yapmak ıstıyorum yürüyüş yapıyorum ama hala acılmam yok kemık yapımda cok darmıs inşallah sezeryan olmak zorunda kalmam
Duyguozdemrr EcemGltekin inşallah normal doğum yaparız bende sezaryen istemiyorum hergün yürümeye başladım yarım saat bide hurma falan yiyorum iyi geldiğini duymuştum inşallah ise yarar hayırlısı olsun
Ekksl Ahududu yapragı çayını bir arastırmanızı öneririm. Yurtdışında bu çayı öneriyorlar açılmayı hızlandırmak için.
Emine55 Ekksl ya satışını bulamıyorum yurtdışında hemşire bir bayan var YouTube de anlatmıştı doğumuna yardımcı olduğunu bulamadım yani
Eliffff Duyguozdemrr araştır canım o da normal doğumu destekleyici rahimi açmada yardımcı.ama tam haftasını bilemiyorum yanlış bilgi vermek istemem.
Ekksl Emine55 Evet kolay bulunmuyor ama istanbuldaysan eger eminönünde bir yerde buldum ben de sadece
Deryak Merdiven inip çıkın squat hareketi yapın ilişkşye girin duşa girin avm gezin bir arkadaşıma doktor avm gez demişti 😂