minikkmelek Tam tersi aslında prolaktin yüksekken adet gecikiyor yumurtlamayı bastırdığı için. Dostinex ile normal ader düzenine geçer gecikmez🤷🏻♀️ ama günü güne evvelden de olmuyorsa adetiniz ondan olabilirsiniz bir iki güne, yoksa aklıma gebelik geliyor. Ben bir ay kullandım, 2. De hamileydim 10 ’ün altına düşerse prolaktin gebelik oluşuyor tâbi başka başka sıkıntılar yoksa🤷🏻♀️