busengin gerekli beni acil sezeryana aldılar çıktım ilk göğüs pompan var kı diye sordular hastaneden, manuel vardı mutlaka elektrikli al dediler, hastaneninkini verdiler ama çok iyi değildi hemen gidip pompa aldı ailem ikili elektrikli baby plus zaten süt hemen gelmiyor çoğunun pompayla gelmesi için uğraşıyorsun ki gelse bile çocuk hemen hepsini ememiyor sütün artsın diye pompayla çekiyorsun