[silindi] Kizlar selam, 30+0 dayiz bebek bugun az haraket etti. Daha dogrusu aksam 5ten sonra neredeyse hic hareket etmedi, 1-2 kez hisseder gibi oldum ama cok hafif. Erken dogum riskim var, endiselenmeli miyim?
Purpura26 [silindi] Canım tecrübem yok ama burda okuduklarıma göre bebek o haftalarda yeri daraldığı için eskisi kadar hareket etmeye biliyormuş. Bazen de çok yorulunca ya da stres duygusallık yaşayınca o da sakinleşiyormuş. Sessiz bir ortamda tatlı birşeyler yiyip soluna doğru yatıp takip et istersen. Yine hareketlenmezse doktoruna git bence riskinde varmış
Melisaesndmr [silindi] eğer her zamankinden farklı bir şey yasamadiginiz halde hareket yoksa 4 saati geçmeden gidin derim bir doktora suyu azalıyor olabilir erken ama belli de olmuyor ihmal etmeyin bir nst çektirin rahat edin
Tsengonul [silindi] günde 10 hareket yeterli diye biliyorum canım inşallah eder hareket bişey yoktur düşünme bişeyler ye soluna uzan
bus91 [silindi] gecen hafta o bende de olmuştu hatta doktora yazmıştım geleyım mı dıye canım çıkolata tarzı şekerlı bısyler ye soluna dogru uzan sessız bıyerde hareket edecektır yoruldun mu bugün ben ogun ev temızledım yemek falan yaptım arkadasım gelecektı yorulmuştum
[silindi] bus91 benim erken dogum riskimden dolayi ayaga kalkmam bile yasak, yani hic yorulmadim neden boyle oldu anlamadim 😔
Morperi Bebeğin rutin hareket düzenini sen daha iyi bilirsin canım, ne yediğinde güzel tepki alıyosan onu ye bekle biraz..bende 31+5 im bikaç gün önce harekette azalma olmuştu bende telaşlandım süt içtim yattım ona tepki verdi…bazende pozisyon değiştiriyo bebişler
Mmhtpmhmt04 [silindi] benimde erken doğum riskim vardı hareket etmediginde tatlı yiyip sol tarafıma yatıyordum o şekilde tekrar deneyin uyuyor olabilir yine hissetmezseniz doktorunuza gidin
mucizem15 [silindi] benimde erken doğum riskim var şuan 33 haftalığım. 31 haftadayken 2 3 gün boyunca hareketleri azaldı doktorumla konuştum hiç hissetmezsen sıkıntı olur pozisyondan dolayı hissetmiyo olabilirsin demişti. Ama tabiki için rahat etmezse bi doktora git canım
Keremiko [silindi] 30 lu 32 li haftalarda bebek kendine pozisyon bulmaya calistigi ve yeri daraldigi icin hareket zamanlari bile farkli olabiliyor. Tepki verdigi yiyeceklerden yiyip sakin ortamda tepkilerine bakin. Birde tansiyonunuzu ölçebilirsiniz. Doktorum 24. Haftadan sonra aksam 6 gece 12 arasinda 10 hareket saymami istemisti.
Meryemhorasan [silindi] cnm bende de öyle oluyor normal bence elinle hissetmeye çalış bakalım temas et bebeğinle içini rahat tut bir şeyi yoktur inş😘