Fundamete67 Kızlar 12+4 hamileliğim ve 2. Çocugum bir oğlum var çok merak ediyorum acaba cinsiyeti ne? ☺️
Sevcan34 Fundamete67 pek anlamam ama hislerim genelde çıkar kız gibi hissettim Cnm inş rabbim gönlüne göre verir 🤲🏻
sibelbysll Fundamete67 anlamam aslında bu fotodan ama hislerime güvenerek kız diyorum hayırlısı olsun canımm
Buse5 Benim ki Nedir sizce 16 haftalık metni bişey söylemediler https://imgyukle.com/i/N1l3qb https://imgyukle.com/i/N1l87s https://imgyukle.com/i/N1lWEG https://imgyukle.com/i/N1ltIQ