Arkadaşlar merhaba🌸 ben dünden beri gribim. Çok hapşırıyorum öksürüyorum hatta hapşırırken afedersiniz idrar kaçırdığım oldu. Acaba bebeğime birşey olur mu korkum bu 25. Haftalık hamıleyım doktorum ilaç da kullanamazsın dedi sadece ıhlamur içebiliyorum.