Selmanseda_ Kızlar kanama olmadan düşük olur mu bugün çok yoruldum halı çırptım sil süpür yaptım 7haftalığız 1yaşında oğlum var onunla uğraştım sürekli yapışık bir sıvı geliyor ve en son 2de tuvalete çıktım küçük yaptım dahada gelmedi
mlkkk Selmanseda_ akıntı olabilir mi yapıldık sıvı dediğiniz bugüne kadar hiç gelmedi mi? Düşükte kanama olur
Esraakk Selmanseda_ Halı neden çırptınız ki. Daha 7 haftalık halınız biraz öyle dursa ne olacaktı. Düşükte kanama oluyo kanamasız düşük duymadım.
kubratopal35 Selmanseda_ bende tek bacağıma keskin bı ağrı girmişti ve tuvalete gitme ihtiyacı hissetmiştim düşük sancisiymis meğer bı baktım damla damla kanama olmuş 1 hafta öyle sürdü sonra çoğalıp bı anda afedersiniz tuvalete yoğun kanamayla akmıştı.Simdi yine hamileyim akıntım hergun sizin dediğiniz gibi.Gayet normal ama düşük o şekilde olmaz 🌸
sosi5 Selmanseda_ kuzum başında olduğunu için normal parca ve ağır kanama geçiriliyor dusukte ve cidden ağrıdan durulmuyor benimde oglum küçük ilgiye muhtaçlar elimizden geldiğince dinleneceğiz artık
Selmanseda_ kubratopal35 o ağrı kalçaya vuruyormu bende öyle oluyor ve hemen olduğum yerde kalıyorum basamıyorum
kubratopal35 Selmanseda_ yok canım kalçama vurmadı benim büyük ihtimal sen kendini zorladigin için ağrıyodur.Ayaklari yukarı dikip dinlenmeni tavsiye ederim.Dusuk olsa anlarsın bence çünkü doğum ağrısı gibi yaşadım ağladım sancidan.Bacagimin damarını biri kesiyo gibiydi.dusugun en büyük belirtisi kanama.Yoksa için rahat olsun
Selmanseda_ kubratopal35 anladım canım ilk çocuğum düşük oldu yatıyordum kalktım kan var bir iki damla iç çamaşırımda kalktım tuvakete gittim iç çamaşır doldu o sürede benim ağrım olmadı adet olur gibi oldu
kubratopal35 Umudumbitmedi beyaz yada şeffaf doktorum normal dedi ilk gebeligimdede olmuştu zaten endişe etmedim o yüzden
Dilekcnkn Selmanseda_ eltim gebeliğini öğrendiği ertesi günü yaptı zaten adet haftasına görede değildi 5-6 haftalık olması gerekirken 1-2 haftaydı hafif bir kanama oldu sonra pıhtı gibi birşey düştü kan değerleri düşükmüş bebek tutunanamış yani kanama olur kanamasız anlayamazsın inşallahda olmaz ama dikkat et yorma kendini